Hvorfor marketing automation

Samtykkebasert kommunikasjon i digitale kanaler som e-post, mobiltelefon og sosiale medier egner seg spesielt godt til kundepleie. Marketing automation gjør det mulig å håndtere dette på en relevant, men allikevel effektiv måte.

Ved utsendelser til en kundedatabase er det viktig at:

  • Budskapet i kommunikasjonen skal i størst mulig grad være tilpasset mottakeren og eventuelle forhåndsdefinerte ønsker.
  • Meldingen skal være av verdi for mottaker: "whats in it for me"
  • Innholdet korresponderer med hva man har blitt informert om at man skal motta

Hvorfor bør din bedrift benytte samtykkebasert markedsføring:

  • Bygger personlige relasjoner med dine kunder
  • Gir øyeblikkelig og interaktiv kommunikasjon
  • Gir økt kundelojalitet
  • Fanger opp interesse skapt av kampanjer i andre kanaler
  • Engasjerer målgruppen til å ta del i markedsaktiviteter
  • Starter en dialog med målgruppen

Obrigado Kommunikasjon er førstevalget til butikker som ønsker å verne om sine favorittkunder

Hvorfor velge Obrigado Kommunikasjon

"Mobile Marketing is the most personal medium available. People run their lives off the mobile. It's business, it's personal, it's information gathering. It's on 24/7. We call in the "brand in the hand"

- Global Media Manager, Adidas International